DAPATKAN PRODUK MALAYSIAN HOMEMADE DI KRAVVE.CO

ASSALAMUALAIKUM

kravve.co

Salam semua,, korang pernah dengar tak kravve.co.pernah tak..ini kali pertama wani dengar la jugak.. tak sangka ada website macam ni untuk kumpulkan kesemua home cooks dalam satu platform.agak menarik.. dan bila berkumpul ke semua home cooks macam ni , kita dapat melihat ke semua produk yang telah mereka keluarkan dan sudah tentunya ke semua produk adalah homemade..

Apabila sebut homemade, sudah tentunya dibuat dengan penuh kasih sayang dan bahan - bahan yang di gunakan adalah berkualiti dan tidak dimasukkan sebarang bahan pengawet dan juga bahan penstabil dalam makanan. Menarik kan.. ..

Wani sebenarnya amat menyokong produk homemade bukan apa, biarlah orang kata mahal tapi kalau produk berkualiti, orang tetap akan repeat order beli. Betul tak. Kalau nak diikutkan dalam pasaran sekarang macam - macam ada, tapi cuba korang fikir balik. Tengok balik setiap bahan yang digunakan dalam setiap produk.. apa ada hii. Nak suruh korang renung balik.. jerr..

Baru - baru wani berpeluang untuk review produk homemade dari kravve.co iaitu salted vanilla peanut butter dan dehydrated chicken stock powder..


bercakap pasal peanut butter kan, semua orang suka makan spread atas roti dan ngapp.. tapi biasanya kalau kita tengok kat pasaran ,, peanut butter tu macam keras kan.. tapi berbeza dengan  salted vanilla peanut butter ni .. bila kita spread atas roti, ia tak keras,, tapi sebelum nak sapu atas roti tu, kena kacau dulu,biar ia sebati ..maklumlah kan homemade..

bahan-bahan yang digunakan untuk membuat salted vanilla peanut butter ni terdiri daripada kacang yang telah dipanggang, vanilla beans, garam laut organik dan juga madu.. bukan sebarang madu ya.. kesemua bahan daripada sumber yang berkualiti. memang tip top.. creamy,,, lagi..



so creamy and easy to spread on bread emmm..

mana nak dapat produk ini,  sudah tentu di kravve.co.. korang semua boleh pergi ke website kravve.co
macam - macam ada, wani tengok paste for assam pedas pun ada .. serius, zaman sekarang ni .. terutamanya kaum ibu - ibu yang bekerjaya.. semuanya nak cepat... nak cepat pun ambil kira juga ya aspek kesihatan tu.. produk dari kravve.co adalah penyelesaiannya.. kesemuanya mudah, klik di hujung jari sahaja.

ok, wani ada berita baik untuk kesemua pembaca setia Blog Wani Sukarno.. anda semua boleh dapat diskaun sebanyak RM 5..suka tak.. sila klik SINI untuk dapatkan diskaun sebanyak RM 5 atas kod WaniSukarno. rugi tawww..siapa yang tak grab..  semuanya produk ni local homemade..so we must promote our malaysian homemade products.. right..

satu lagi keistimewaan sekiranya pembelian yang anda buat bernilai lebih RM 50.. penghantaran adalah percuma.. mesti korang suka kan..

untuk sebarang maklumat lanjut boleh layari di 

Website : https://kravve.co/




3 Comments

  1. busyra pun dpt yg ni.. dpt belum buat entri.. hehe.. mmg sedap kan

    ReplyDelete
  2. @Busyra Bt Takiyudin.. buat busyra entriii nanti nak singgah hii

    ReplyDelete
  3. nyumm nyumm... kekacang butter yg harum..

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post