23 February 2017

BRIM OHHH BRIMM

ASSALAMUALAIKUM

BRIM

senyum dari tadi tak berhenti - henti nampak,  ada makna  ke? ada makna la kan.. tersengih - sengih duit BRIM dah masuk, mana- mana yang dah LULUS, syukurlah dapat merasa la juga duit BRIM kan.. yang mana masih dalam proses, InsyaAllah, ada la tu masuk ke akaun juga.. yang mana tak lulus , mungkin ada rezeki lain yang Allah nak bagi.. mana la tahu kan.. kecoh sehari dua ni pasal BRIM, kepada sesiapa yang  dah dapat duit BRIM bukan jaminan nak gembira selalu.. manfaatlah sebaik mungkin duit BRIM yang diberi, kalau boleh sedekahkan sedikit daripada duit BRIM, tak kisah lah kalau kalian ada bela haiwan , contoh macam kucing ke , terasa nak bagi makanan paling mahal ke sekali sekala,, apa salahnya.. itu kira sedekah juga.

macam-macam  cara  sedekah yang boleh kita bagi.lagi bersedekah, lagi rezeki masuk. bonda wani selalu pesan bab sedekah ni,, sedikit bagi kita tapi Allah pandang tinggi, yang penting niat kita.. sukanya Allah kepada orang yang bersedekah..

tapi terpulang lah kan.. yang penting happy dah dapat duit BRIM kan .. :D
Komen
8 Komen

8 comments:

Siqah Hussin said...

Untungnyaaaa! Ramai blogger update pasal BRIM tau. Alhamdullilah ada rezeki kan. Sape tak suka dapat duit free :D

Ana Suhana said...

Betul tu. Sedekah bukan saja menyucikan harta malah salah satu sebab untuk Allah tambahkan rezeki untuk kita 😘

Noor Azlan said...

Dah nak habis.. hehehe

Shahida Dzulkafli said...

Betul tu.. Sedekah nie boleh dipelbagaikan.. Alhamdulillah.. rezeki siapa yang dapat BRiM..

Seorang Syed said...

hehehe ada lagi duit br1m tapi sayang nak guna.

Lea Azleeya said...

Untung laaaaaaa org tuuuuu... (ada nada jeles tu.. hahaha) Bestnye dapat brim.. :)

I am LZ said...

Alhamdulillah ada rezeki dapat BR1M.. LZ hanya tumpang gembira.. Elok pesanan Wani sedekah sikit duit tu kann.. Tahniah.. 😄

Hanafi Abdullah said...

siapa yang nak murah rezeki tu..amat dianjurkan bersedekah

MY BELOVED FOLLOWERS,, THANKS

Google+ Followers

Blog Wani Sukarno Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign