01 November 2016

WELCOME NOVEMBER

ASSALAMUALAIKUM...


Salam semua.. hari ini dah 1 november dah, tinggal 1 bulan lagi tahun 2016 bakal melabuhkan tirai..

Semalam wani dah pergi blogwalking separuh ... sambil blogwalking mata dah layu ... kat sini 2 - 3 hari dah mendung hujan pun renyai - renyai nampak dah masuk bulan musim hujan... sejuk jer malam - malam , dah masa bulan nak tarik selimut hiii ,,kalau baca berita pasal cuaca ni pun memang kat pantai timur akan mengalami cuaca lembap sampai ke hari sabtu depan.. 

Pasal segmen bloglist tu ingat semalam nak pilih pemenang,, ya Allah hai mata macam tak nak bagi buka dah... ngantuk sangat.. tambah lagi line internet dah macam siput sedut dah.. biasa dah kalau musim hujan macam ni .. nanti wani akan umumkan...

Oklah sama - sama buka buku baru di bulan yang baru walaupun masih tahun yang sama.

Komen
5 Komen

5 comments:

Kakzakie Purvit said...

Sekejap aje dah November kan.
Tahu-tahu 2017 dah nak muncul

ayunie ramli said...

Welcome november :) insyaAllah i will colour ue with peace, calm and wonderful :)

Atie Yusof said...

Cepat betul masa berlalu.. moga November akan memberi kebahagiaan pada semua :)

Reen Johari said...

Reen baru dapat blog walking hari ni.. :)

Unni Anje said...

pejam celik da masa blalu...

MY BELOVED FOLLOWERS,, THANKS

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Ceritaku (219) Cake Recipes (50) Giveaway (26) Chiffon Cake (24) Contest (23) advertorial (23) Masakan Ikan (22) Cooking & Baking & Kitchen Tips (21) NOXXA PRESSURE COOKER (21) Sudut Agama (20) Biskut Resepi (18) Masakan Ayam (16) Masakan Cina (13) Masakan Sayur (13) Baking Tips (11) Brownies Resepi (10) Segmen (10) Beverages/Minuman/juice (8) Cheese Cake (8) Pudding/Jelly (8) Resepi kuih muih (8) Masakan Pasta (7) Bubur / Desserts (6) Cooking & Baking Tips (6) Masakan Acar/Kerabu (6) Masakan Daging (6) Puff Pastry Resepi (6) Coklat Resepi (5) Cupcake Resepi (5) D.I.Y & Kraft (5) Holy Journey (5) Homemade Recipes (5) Jalan-Jalan Cari Makan (5) Masakan Menu Kampung (5) Masakan Seafood (5) Masakan Sup (5) My Blog (5) TIPS KESIHATAN (5) Cerita Merdeka (4) Hari Raya (4) Resepi Kuih Bingka (4) Tauhu/Tofu Resepi (4) The Ads (4) Agar-agar Resepi (3) Aiskrim Resepi (3) Apam Resepi (3) Apple Resepi (3) Cucur (3) Greetings (3) Jom Kenal (3) Kerepek/Snack (3) Muffins (3) Tart Resepi (3) Masakan Laksa (2) Mee (2) Pau Resepi (2) Pie Recipes (2) Roti/Bread (2) Salad Resepi (2) Sambal Resepi (2) Souffle recipes (2) TIRAMISU RECIPES (2) granola/muesli bars (2) nuffnang (2) Blondies Resepi (1) Burger (1) Grilled Foods Recipes (1) Informasi (1) Istilah masakan (1) Masakan India (1) Masakan Nasi (1) Masakan Telur (1) Media (1) Meringue Kisses Recipes (1) Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd (1) Minyak Herba Asmak (1) Pancake (1) Pavlova Recipes (1) Salad Dressing Resepi (1) Tahukah anda (1) Torte Cake Resepi (1) Tuiles Resepi (cookies) (1) food review (1) google adsense (1) minyak asmak (1) penawar asma (1) penawar asma pada bayi (1) sardine (1)

Blog Wani Sukarno Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign