01 November 2016

WELCOME NOVEMBER

ASSALAMUALAIKUM...


Salam semua.. hari ini dah 1 november dah, tinggal 1 bulan lagi tahun 2016 bakal melabuhkan tirai..

Semalam wani dah pergi blogwalking separuh ... sambil blogwalking mata dah layu ... kat sini 2 - 3 hari dah mendung hujan pun renyai - renyai nampak dah masuk bulan musim hujan... sejuk jer malam - malam , dah masa bulan nak tarik selimut hiii ,,kalau baca berita pasal cuaca ni pun memang kat pantai timur akan mengalami cuaca lembap sampai ke hari sabtu depan.. 

Pasal segmen bloglist tu ingat semalam nak pilih pemenang,, ya Allah hai mata macam tak nak bagi buka dah... ngantuk sangat.. tambah lagi line internet dah macam siput sedut dah.. biasa dah kalau musim hujan macam ni .. nanti wani akan umumkan...

Oklah sama - sama buka buku baru di bulan yang baru walaupun masih tahun yang sama.

Komen
5 Komen

5 comments:

Kakzakie Purvit said...

Sekejap aje dah November kan.
Tahu-tahu 2017 dah nak muncul

ayunie ramli said...

Welcome november :) insyaAllah i will colour ue with peace, calm and wonderful :)

Atie Yusof said...

Cepat betul masa berlalu.. moga November akan memberi kebahagiaan pada semua :)

Reen Johari said...

Reen baru dapat blog walking hari ni.. :)

Unni Anje said...

pejam celik da masa blalu...

MY BELOVED FOLLOWERS,, THANKS

Google+ Followers

Blog Wani Sukarno Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign