12 November 2016

TRACKING NUMBER #BOX OF JOY LAZADA

ASSALAMUALAIKUM..

Wani tengok ramai dah blogger blogger up cerita BOX OF LAZADA ..yang telah selamat diterima ..meriahnyaaa dengan penuh barang sekotak dari Lazada kan... senyum pun melebarkan dapat hadiah free dari LAZADA. Ini disebabkan daripada Online revolution .. yang kini sedang berlangsung sehingga 12.12 nanti. 

Bila terima email dari pihak Lazada suruh cek tracking number.. hari ini baru terasa nak cek dah sampai kat mana.. tak tahu la kalau esok posmen jalan ke tak sebab esok masih cuti umum Hari Keputeraan Kelantan.. ..macam dah tak sabar pulak kita nak tengok surprise,, walaupun dah tahu apa kejutan kat dalam kotak tu.. :D. jauh sikit perjalanan dari KL sampai ke sini.. tapi Lazada masih tetap bagi kejutan jugak.. hiiii. Harap kotak keriangan sampai dengan selamat 

Terima Kasih Lazada ....




Komen
3 Komen

3 comments:

Shahida Dzulkafli said...

Yeah!! Da nak sampai da..

Unni Anje said...

ptt la ramai share pasal lazada ni!! huhuhuu.. unni tukang baca then komen je la

Mas said...

what is that?..omg! ketinggln laa

MY BELOVED FOLLOWERS,, THANKS

Google+ Followers

Blog Wani Sukarno Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign