01 November 2016

FRIDGE MAGNET AMSTERDAM

ASSALAMUALAIKUM.....


baru - baru ini hadiah giveaway dah sampai, tapi bila buka sampul dah patah 3.. sedihnya ...dah lah hadiah ni dari jauh nun Amsterdam.. walaupun pos dalam Malaysia... sayang pulak.. baru termimpi - mimpi nak letak kat peti sebab memang wani sekarang tengah kumpul fridge magnet.. jawabnya tak kesampaian jugak.tak tahu boleh gam ke tak.. sampai terfikir nak gam..hii

Tak salahkan sesiapa .. sebab banyak kemungkinan berlaku bila main pos - pos ni kan.. kalau sesiapa nak bagi free fridget magnet tu boleh lah contact wani ya hiiksss 

Komen
5 Komen

5 comments:

ayunie ramli said...

Try gam dlu. Rase bleh gam lg tu :)

Lawakan ..

Elih Japahar said...

Sayangnya, patut bungkusan tu letak fragile...gam je lah, boleh tu..

Ahmad Hasif said...

sayangnye pecah tu... kena balut elok2 tu letak lam kotak keras..
boleh gam tu.. cuba gam 3 saat tu..

Hanis Amanina said...

boleh gam lagi, guna gam gajah insyAllah melekat :D

hanisamanina.com

Shahida Dzulkafli said...

Ala.. sayangnya..
Tak ada rezeki wani..

MY BELOVED FOLLOWERS,, THANKS

Google+ Followers

Blog Wani Sukarno Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign