Lazada Malaysia

11 November 2016

DIRGAHAYU TUANKU ..SULTAN MUHAMMAD V

ASSALAMUALAIKUM...


Sejak semalam lagi hujan renyai - renyai, hari ini pun di pagi hari nampak gelap langit, rupanya hujan renyai - renyai lagi hari ini. .sejuk macam nak pakai sweater...walaupun masih awal bulan 11, memang dah musimnya pun

Semalam dan hari ini ulangtahun keputeraan Sultan Kelantan.semoga Allah panjangkan usia Tuanku dan dikurniakan kesihatan yang baik untuk menerajui tampuk pemerintahan Kelantan.gambar kat bawah ni ada tu gambar Tuanku, walaupun dari jauh... depan bangunan MAJLIS AGAMA ISLAM KELANTAN.. seumur hidup ni tak pernah jumpa Sultan Kelantan depan - depan.. tak tahulah ada rezeki ke tak 


Komen
7 Komen

7 comments:

Unni Anje said...

Daulat Tuanku.. Sabah tak da raja. hahahaha

Jueliza Jamani said...

Hensem sultan kelantan.. sejuń∑ yer ker

ayunie ramli said...

Mek prnah jumpa jugak la dgn tuanku 2x. Skali kat airport skali dekat depan rumah sbb dtg rasmi masjid :)

Wani Sukarno said...

@ayunie ramli bertuahnya mekkk dapat tengok . Hii sekarang ni tengok gambar jadilah asalkan kenal haaanak tengok tuan badan x tahulah bila tu

Shahida Dzulkafli said...

insya-Allah dengan izin Allah mesti akan ada peluang Wani berjumpa dengan Sultan Kelantan..

Warisan Petani said...

Daulat Tuanku.
Bakal YdPA kita yang ke 15.

Mas said...

Daulat Tuanku

MY BELOVED FOLLOWERS,, THANKS

Google+ Followers

Labels

Ceritaku (240) Cake Recipes (51) Giveaway (41) advertorial (35) NOXXA PRESSURE COOKER (26) Contest (25) Sudut Agama (25) Chiffon Cake (24) Masakan Ikan (22) Cooking & Baking & Kitchen Tips (21) Biskut Resepi (18) Masakan Ayam (16) Masakan Cina (15) Masakan Sayur (13) My Blog (13) Baking Tips (11) Brownies Resepi (11) Segmen (10) Beverages/Minuman/juice (8) Cheese Cake (8) Pudding/Jelly (8) Resepi kuih muih (8) Cooking & Baking Tips (7) Masakan Pasta (7) Masakan Seafood (7) Bubur / Desserts (6) Masakan Acar/Kerabu (6) Masakan Daging (6) Puff Pastry Resepi (6) Coklat Resepi (5) Cupcake Resepi (5) D.I.Y & Kraft (5) Greetings (5) Holy Journey (5) Homemade Recipes (5) Jalan-Jalan Cari Makan (5) Masakan Menu Kampung (5) Masakan Sup (5) TIPS KESIHATAN (5) Agar-agar Resepi (4) Cerita Merdeka (4) Hari Raya (4) Informasi (4) Muffins (4) Resepi Kuih Bingka (4) Tauhu/Tofu Resepi (4) The Ads (4) Aiskrim Resepi (3) Apam Resepi (3) Apple Resepi (3) Cucur (3) Jom Kenal (3) Kerepek/Snack (3) Mee (3) Salad Resepi (3) Sambal Resepi (3) Tart Resepi (3) Masakan Laksa (2) Pau Resepi (2) Pie Recipes (2) Roti/Bread (2) Souffle recipes (2) TIRAMISU RECIPES (2) granola/muesli bars (2) nuffnang (2) Blondies Resepi (1) Burger (1) Grilled Foods Recipes (1) Istilah masakan (1) Masakan India (1) Masakan Nasi (1) Masakan Telur (1) Media (1) Meringue Kisses Recipes (1) Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd (1) Minyak Herba Asmak (1) Pancake (1) Pavlova Recipes (1) Salad Dressing Resepi (1) Tahukah anda (1) Torte Cake Resepi (1) Tuiles Resepi (cookies) (1) food review (1) google adsense (1) minyak asmak (1) penawar asma (1) penawar asma pada bayi (1) sardine (1)

Blog Wani Sukarno Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign