11 November 2016

DAH MULA 11.11 !!!!!!!

ASSALAMUALAIKUM....



KLIK BANNER DI ATAS 


Salam jumaat semua 

Berdebar jugak tunggu semalam, wani bukan jenis kaki shopping online dan bukan jenis kaki beli beg tangan macam - macam sangat.  tapi naluri kewanitaan tu biasalah kan. Bila masuk semalam tengok gila - gila murah yang mana murah la.. :D . Tapi kalau ikutkan tak suka beg tangan yang mak - mak datin pakai hiii.. suka jenis yang simple and casual.. 

Baru window shopping online.. tak tahu beli ke tak.. hiii.. kalau kalian semua tengok tak tahu la 10 pasang mata pun tak cukup lagi ...kalau nak tengok lagi boleh la klik banner kat atas.. 



Komen
2 Komen

2 comments:

Unni Anje said...

wahh murahnya !!!

ayunie ramli said...

Memang murah. Mek nk tgu yg 12 12 ni pulak. Bulan ni sen dh nyawa nyawa ikan

MY BELOVED FOLLOWERS,, THANKS

Google+ Followers

Blog Wani Sukarno Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign