12 September 2016

SALAM AIDILADHA

ASSALAMUALAIKUM..


dah sampai kampung semua ..syukur alhamdulillah sama-sama dapat berkumpul bersama family,, nampak meriah jer persediaan nak sambut raya haji.. bulan makan nasi minyak jugak ni tahniah kepada pasangan yang bakal mendirikan rumah tangga nanti ,, 

semalam,wani tengok berita banyak kes kemalangan yang meragut nyawa,, pilu rasa hati ini, innalillahi wainnailaihi roojiuun.. takziah buat keluarga mangsa,, inilah yang paling wani tak nak dengar, terutamanya pada musim perayaan ini.ada sampai dalam 15 jam tersangkut dek kerana trafik yang teruk.. . kalau kat sini biasanya memang teruk pada hari raya kedua ..tengok lah nanti macam mana.. nama lagi raya kan.. terpaksa redah trafik yang sibuk jugak.

Pada kesempatan ini, wani nak ucapkan salam aidiladha kepada semua sahabat  blogger di sini dan juga muslim di seluruh dunia.. Banyak tersurat dan tersirat di sebalik kisah raya haji ni. 

Apa pun nak pesan jangan makan daging banyak - banyak, terutamanya kalau ada orang sakit darah tinggi ni bahaya sikit. Soal kesihatan pun kena jaga juga hiii.





Komen
2 Komen

2 comments:

Warisan Petani said...

Wkmsalam.
Salam Aidiladha.

Mas said...

slmt hri rya!sbn thn kmlngn x henti.

MY BELOVED FOLLOWERS,, THANKS

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Ceritaku (219) Cake Recipes (50) Giveaway (26) Chiffon Cake (24) Contest (23) Masakan Ikan (22) Cooking & Baking & Kitchen Tips (21) NOXXA PRESSURE COOKER (21) advertorial (21) Sudut Agama (19) Biskut Resepi (18) Masakan Ayam (16) Masakan Cina (13) Masakan Sayur (13) Baking Tips (11) Brownies Resepi (10) Segmen (10) Beverages/Minuman/juice (8) Cheese Cake (8) Pudding/Jelly (8) Resepi kuih muih (8) Masakan Pasta (7) Bubur / Desserts (6) Cooking & Baking Tips (6) Masakan Acar/Kerabu (6) Masakan Daging (6) Puff Pastry Resepi (6) Coklat Resepi (5) Cupcake Resepi (5) D.I.Y & Kraft (5) Holy Journey (5) Homemade Recipes (5) Jalan-Jalan Cari Makan (5) Masakan Menu Kampung (5) Masakan Seafood (5) Masakan Sup (5) My Blog (5) TIPS KESIHATAN (5) Cerita Merdeka (4) Hari Raya (4) Resepi Kuih Bingka (4) Tauhu/Tofu Resepi (4) The Ads (4) Agar-agar Resepi (3) Aiskrim Resepi (3) Apam Resepi (3) Apple Resepi (3) Cucur (3) Greetings (3) Jom Kenal (3) Kerepek/Snack (3) Muffins (3) Tart Resepi (3) Masakan Laksa (2) Mee (2) Pau Resepi (2) Pie Recipes (2) Roti/Bread (2) Salad Resepi (2) Sambal Resepi (2) Souffle recipes (2) TIRAMISU RECIPES (2) granola/muesli bars (2) nuffnang (2) Blondies Resepi (1) Burger (1) Grilled Foods Recipes (1) Informasi (1) Istilah masakan (1) Masakan India (1) Masakan Nasi (1) Masakan Telur (1) Media (1) Meringue Kisses Recipes (1) Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd (1) Minyak Herba Asmak (1) Pancake (1) Pavlova Recipes (1) Salad Dressing Resepi (1) Tahukah anda (1) Torte Cake Resepi (1) Tuiles Resepi (cookies) (1) food review (1) google adsense (1) minyak asmak (1) penawar asma (1) penawar asma pada bayi (1) sardine (1)

Blog Wani Sukarno Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign