13 August 2016

HOW TO LOSE FACE FAT

ASSALAMUALAIKUM..


Hujung minggu ni sunyi sepi jer..

sumber di SINI.seperti biasa hujung minggu ni tip sihat hii, maklumlah semua nak sihat dan cantik, badan pun nak tip top , muka pun kena ambil kira juga.kalau nak buat senaman ni buatlah sorang - sorang .macam tak senonoh pun ada jugak haa.jangan sampai termasuk lalat sudah.nganga lama -lama pun jangan jugak.. Dah bagi tu limit untuk 10 saat. tapi inilah salah satu rawatan muka.senang pun senang
Komen
2 Komen

2 comments:

Faarihin Talip said...

Terbaca juga ada satu tip tu.. salah satu cara buat latihan muka sebut, 'Ma Me Mi Mo Mu'

Kalau salah maaflah ye..hahaha.

Cik Itah said...

hehehehe ada jugak senaman muka utk buang lemak ya..baru tahu. nak try jugak la nanti kurus jugak pipi ni :D

MY BELOVED FOLLOWERS,, THANKS

Google+ Followers

Blog Wani Sukarno Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign