01 August 2016

WELCOME OGOS.. PAGEVIEWS UNTUK BULAN JULAI DAN NUFFNANG

ASSALAMUALAIKUM...



Salam semua

Dah masuk bulan 8 dah bulan kebangsaan, semoga penuh bersemangat  bulan ini. wani baru teringat nak tengok pageviews blog untuk bulan Julai.semalam dah masuk bulan Julai. Ingat ingat lupa pulak.Dah agak memang turun sikit nak banding dari bulan Jun. bulan puasa memang trafik naik sebab kes orang nak cari resepi,, keyword blog pun ramai orang taip dari segi masakan hii..blog picisan macam wani tak adalah sampai ratusan ribu pageviews sebulan, cukuplah apa yang ada rezeki setakat ni, 6 tahun berblogging.. Walaupun macam dah lama..tapi tak kisahlah berblogging untuk kepuasan diri.

Untuk iklan nuffnang pun dah ada iklan untuk bulan ini,, tapi nampak sikit..semoga banyak lagi rezeki masuk. Amin


Komen
3 Komen

3 comments:

Haffizul Iskandar said...

wahh..tahniah..saya ada akaun nuffnang..ada juga iklan keluar..tapi tak check pun akaun nuffnang..biar je akaun macam tu..tah berapa ada dalam tu sekarang..hehehe

www.ceritaejoy.com

Kakzakie Purvit said...

Sabar Wani.. tak lama akan bertambah lagilah tu
Rezeki berblog.

Faarihin Talip said...

Wahh.. Ramai juga pengunjung blog tu.

Alhamdulillah, rezeki makin bertambah tu. =)

MY BELOVED FOLLOWERS,, THANKS

Google+ Followers

Blog Wani Sukarno Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign