21 July 2016

ADA SESIAPA YANG JADI MACAM NI ?




Salam semua perasan susunan follower jadi macam ni kat blog tak tersusun comel, sebab nampak separuh , pernah masuk blog orang lain, yang follower tersusun macam blog wani jadi macam ni jugak, apa kes ya,, nampak benda remeh tapi nampak tak cantik kat blog huu, kot la ada yang pakar tahu kenapa jadi macam ni..

Komen
3 Komen

3 comments:

Faarihin Talip said...

Sama juga. Di blog saya pun ada yang tak keluar ikon nya.

Wani Sukarno said...

Itu lah x tahu kenapa huu

Qhaifa Nur said...

Samalah kita...cam tu juga huhu

MY BELOVED FOLLOWERS,, THANKS

Google+ Followers

Blog Wani Sukarno Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign