22 June 2016

SINGGANG TULANG KELANTANESE STYLE

ASSALAMUALAIKUM...


Salam semua, bulan puasa ni memang pening nak fikirkan menu, tapi wani lebih suka yang berkuah senang nak telan dengan nasi, buat sampai sahur berselera la sikit nak makan, nak makan sahur la yang paling tak lalu nak makan huu iyalah bangun pagi tengah mamai nak kena makan, tak makan nanti dalam perut tak ada makanan. Sabar ya hari ini dah hari ke 17, syukur alhamdulilah sampai sekarang tak ada lah masalah kesihatan.

Kali ini nak berkongsi resepi sup singgang tulang lembu, agak lama dah tak buat ni. Orang kelantan memang tak lari dari singgang, sampai ke tulang lembu pun buat singgang, sedap yaaa, boleh cuba buat, resepi ada kat page DARI DUNIA DAPURKU. kesemua gambar wani upload kat sana. Buat masa sekarang tak tempek kat blog, rasa nak bercerita kat sana dah panjang lebar dah. Selamat mencuba ! 

Komen
3 Komen

3 comments:

Norma NML said...

Suka makan singgang tulang mcm ni...biasanya saya guna tulang rusuk..letak halia lebih sikit..perhh..kecuq air liur..hihi

anajingga said...

kak ana tak pernah rasa lagi singgang tulang ni Wani, sedap ye??

Wani Sukarno said...

Sedap ni kak ana wajib buat hii

MY BELOVED FOLLOWERS,, THANKS

Google+ Followers

Blog Wani Sukarno Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign