Lazada Malaysia

24 May 2016

BARANG DAH SAMPAI

ASSALAMUALAIKUM..


alhamdulillah barang yang wani pos selasa lepas dah selamat sampai kat tangan penerima.. mula-mula agak risau jugak sebab sabtu lepas ada mesej wani, tanya pos guna servis mana.. mula-mula baca mesej tuh wani risau takut barang tak sampai, huu.. mestilah guna pos laju.. nak cuba guna servis GDEX pejabat ada dekat rumah wani, tapi alang-alang dah nak pergi Kubang Kerian terus pergi pejabat pos sana lah

tanya balik takut barang tak sampai, ya lah kira kan dah lebih 3 hari takkan la barang tak sampai lagi.. lepas tu baru dapat jawapan barang dah sampai, 

syukurlah, dia tak kata apa tu harap harap ok la isi barang tu. oklah stay tuned untuk cerita seterusnya .. asyik stay tuned jer...hii .sekian cerita setakat ini... 



Komen
1 Komen

1 comment:

anajingga said...

lega kan wani bila kiriman dah selamat sampai ,ALhamdulillah

MY BELOVED FOLLOWERS,, THANKS

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Ceritaku (227) Cake Recipes (50) Giveaway (28) advertorial (28) Sudut Agama (25) Chiffon Cake (24) Contest (24) NOXXA PRESSURE COOKER (23) Masakan Ikan (22) Cooking & Baking & Kitchen Tips (21) Biskut Resepi (18) Masakan Ayam (16) Masakan Cina (13) Masakan Sayur (13) Baking Tips (11) Brownies Resepi (10) Segmen (10) Beverages/Minuman/juice (8) Cheese Cake (8) My Blog (8) Pudding/Jelly (8) Resepi kuih muih (8) Masakan Pasta (7) Bubur / Desserts (6) Cooking & Baking Tips (6) Masakan Acar/Kerabu (6) Masakan Daging (6) Puff Pastry Resepi (6) Coklat Resepi (5) Cupcake Resepi (5) D.I.Y & Kraft (5) Holy Journey (5) Homemade Recipes (5) Jalan-Jalan Cari Makan (5) Masakan Menu Kampung (5) Masakan Seafood (5) Masakan Sup (5) TIPS KESIHATAN (5) Cerita Merdeka (4) Greetings (4) Hari Raya (4) Muffins (4) Resepi Kuih Bingka (4) Tauhu/Tofu Resepi (4) The Ads (4) Agar-agar Resepi (3) Aiskrim Resepi (3) Apam Resepi (3) Apple Resepi (3) Cucur (3) Jom Kenal (3) Kerepek/Snack (3) Salad Resepi (3) Tart Resepi (3) Informasi (2) Masakan Laksa (2) Mee (2) Pau Resepi (2) Pie Recipes (2) Roti/Bread (2) Sambal Resepi (2) Souffle recipes (2) TIRAMISU RECIPES (2) granola/muesli bars (2) nuffnang (2) Blondies Resepi (1) Burger (1) Grilled Foods Recipes (1) Istilah masakan (1) Masakan India (1) Masakan Nasi (1) Masakan Telur (1) Media (1) Meringue Kisses Recipes (1) Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd (1) Minyak Herba Asmak (1) Pancake (1) Pavlova Recipes (1) Salad Dressing Resepi (1) Tahukah anda (1) Torte Cake Resepi (1) Tuiles Resepi (cookies) (1) food review (1) google adsense (1) minyak asmak (1) penawar asma (1) penawar asma pada bayi (1) sardine (1)

Blog Wani Sukarno Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign