24 May 2016

BARANG DAH SAMPAI

ASSALAMUALAIKUM..


alhamdulillah barang yang wani pos selasa lepas dah selamat sampai kat tangan penerima.. mula-mula agak risau jugak sebab sabtu lepas ada mesej wani, tanya pos guna servis mana.. mula-mula baca mesej tuh wani risau takut barang tak sampai, huu.. mestilah guna pos laju.. nak cuba guna servis GDEX pejabat ada dekat rumah wani, tapi alang-alang dah nak pergi Kubang Kerian terus pergi pejabat pos sana lah

tanya balik takut barang tak sampai, ya lah kira kan dah lebih 3 hari takkan la barang tak sampai lagi.. lepas tu baru dapat jawapan barang dah sampai, 

syukurlah, dia tak kata apa tu harap harap ok la isi barang tu. oklah stay tuned untuk cerita seterusnya .. asyik stay tuned jer...hii .sekian cerita setakat ini... 



Komen
1 Komen

1 comment:

anajingga said...

lega kan wani bila kiriman dah selamat sampai ,ALhamdulillah

MY BELOVED FOLLOWERS,, THANKS

Google+ Followers

Blog Wani Sukarno Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign