23 March 2016

PESTA ORKID DAN FLORA 2016

ASSALAMUALAIKUM....



Selalunya pernah dengar tengok banner gantung kat tepi - tepi jalan kan , tapi tak pernah terlintas nak pergi, wani rasa nak pergi, asyik rasa je haa, sebab dah timbul minat nak tanam orkid, sebelum ni dah tengok baca info pasal orkid.. Memang suka bunga, tapi entahlah semangat nak gardening tak ada.. Adoiyai.. Zaman sekolah dulu rajin menanam pokok bunga. Sesiapa yang nak pergi lah ya.. Di RTC kelantan

Pesta Orkid & Flora 2016 kembali lagi tahun ini. Bagi mereka yg nak cari pokok bunga, pokok hiasan, pokok buahan mahupun orkid bolehlah ke RTC Kelantan bermula hari ini 24 Mac sehingga 2 April 2016 bermula jam 10pg-10mlm


Komen
0 Komen

No comments:

MY BELOVED FOLLOWERS,, THANKS

Google+ Followers

Blog Wani Sukarno Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign