15 February 2016

KASIH SAYANG DI ANTARA KUCING DAN IKAN KAP

ASSALAMUALAIKUM..


Stress nya,, sepatutnya entry lain ,tengah syok menaip semangat dah perasan yang last warning bateri 5 %, tapi wani tak caj semangat menaip punya pasal dah la panjang, habis  je sekian... Terus HITAM tanda tak ada bateri, masa tu barulah ya Allah.. Huu.. 

Marah untuk diri sendiri je la, nak buat macam mana, nasib baik senyum balik tengok gelagat kucing ni ,, lokasi di Taiwan, setiap kali kucing ni berjumpa dengan sahabat baiknya iaitu ikan kap, kucing ni akan memberikan ' ciuman ' hii.. Tengoklah macam mana kucing ni bagi ciuman.. Ciuman tanda sahabat la. Sumber gambar ni semua dari CCTVnews.

Tak boleh bayang kalau kucing ni berani berenang nak bermain dengan kawannya tu.. 

Oklah selamat malam...












Komen
0 Komen

No comments:

MY BELOVED FOLLOWERS,, THANKS

Google+ Followers

Labels

Ceritaku (239) Cake Recipes (50) Giveaway (40) advertorial (35) Contest (25) NOXXA PRESSURE COOKER (25) Sudut Agama (25) Chiffon Cake (24) Masakan Ikan (22) Cooking & Baking & Kitchen Tips (21) Biskut Resepi (18) Masakan Ayam (16) Masakan Cina (15) Masakan Sayur (13) Baking Tips (11) Brownies Resepi (11) My Blog (11) Segmen (10) Beverages/Minuman/juice (8) Cheese Cake (8) Pudding/Jelly (8) Resepi kuih muih (8) Cooking & Baking Tips (7) Masakan Pasta (7) Bubur / Desserts (6) Masakan Acar/Kerabu (6) Masakan Daging (6) Masakan Seafood (6) Puff Pastry Resepi (6) Coklat Resepi (5) Cupcake Resepi (5) D.I.Y & Kraft (5) Greetings (5) Holy Journey (5) Homemade Recipes (5) Jalan-Jalan Cari Makan (5) Masakan Menu Kampung (5) Masakan Sup (5) TIPS KESIHATAN (5) Agar-agar Resepi (4) Cerita Merdeka (4) Hari Raya (4) Informasi (4) Muffins (4) Resepi Kuih Bingka (4) Tauhu/Tofu Resepi (4) The Ads (4) Aiskrim Resepi (3) Apam Resepi (3) Apple Resepi (3) Cucur (3) Jom Kenal (3) Kerepek/Snack (3) Mee (3) Salad Resepi (3) Tart Resepi (3) Masakan Laksa (2) Pau Resepi (2) Pie Recipes (2) Roti/Bread (2) Sambal Resepi (2) Souffle recipes (2) TIRAMISU RECIPES (2) granola/muesli bars (2) nuffnang (2) Blondies Resepi (1) Burger (1) Grilled Foods Recipes (1) Istilah masakan (1) Masakan India (1) Masakan Nasi (1) Masakan Telur (1) Media (1) Meringue Kisses Recipes (1) Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd (1) Minyak Herba Asmak (1) Pancake (1) Pavlova Recipes (1) Salad Dressing Resepi (1) Tahukah anda (1) Torte Cake Resepi (1) Tuiles Resepi (cookies) (1) food review (1) google adsense (1) minyak asmak (1) penawar asma (1) penawar asma pada bayi (1) sardine (1)

Blog Wani Sukarno Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign