15 February 2016

KASIH SAYANG DI ANTARA KUCING DAN IKAN KAP

ASSALAMUALAIKUM..


Stress nya,, sepatutnya entry lain ,tengah syok menaip semangat dah perasan yang last warning bateri 5 %, tapi wani tak caj semangat menaip punya pasal dah la panjang, habis  je sekian... Terus HITAM tanda tak ada bateri, masa tu barulah ya Allah.. Huu.. 

Marah untuk diri sendiri je la, nak buat macam mana, nasib baik senyum balik tengok gelagat kucing ni ,, lokasi di Taiwan, setiap kali kucing ni berjumpa dengan sahabat baiknya iaitu ikan kap, kucing ni akan memberikan ' ciuman ' hii.. Tengoklah macam mana kucing ni bagi ciuman.. Ciuman tanda sahabat la. Sumber gambar ni semua dari CCTVnews.

Tak boleh bayang kalau kucing ni berani berenang nak bermain dengan kawannya tu.. 

Oklah selamat malam...












Komen
0 Komen

No comments:

MY BELOVED FOLLOWERS,, THANKS

Google+ Followers

Blog Wani Sukarno Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign