16 February 2016

ELAK MINUM SODA

ASSALAMUALAIKUM...


Sesiapa yang suka minum soda.. Boleh baca ni tengok effect kat tubuh.. Apa kesannya.. Wani zaman remaja budak sekolah la konon, dulu pun suka jugak minum soda ni, sekarang no-no-no, kalau nak minum terus. tapi kalau ada yang letak dalam bahan nak buat kuih tu dikira macam mana ya, boleh maafkan tak hii.. Jenis kuih apam kan ada letak minuman soda ni...zaman makin moden ,revolusi makanan pun dah macam-macam.. 

kita yang boleh berfikir ni gunakan lah akal sebaik mungkin terutamanya bila sentuh bab pemakanan.. cubalah elak sejauh mungkin ..ada ke? 



Komen
1 Komen

1 comment:

anajingga said...

haah kan apam selalu kena letak soda ni, good info wani :)

MY BELOVED FOLLOWERS,, THANKS

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Ceritaku (237) Cake Recipes (50) Giveaway (37) advertorial (32) Sudut Agama (25) Chiffon Cake (24) Contest (24) NOXXA PRESSURE COOKER (23) Masakan Ikan (22) Cooking & Baking & Kitchen Tips (21) Biskut Resepi (18) Masakan Ayam (16) Masakan Cina (15) Masakan Sayur (13) Baking Tips (11) Brownies Resepi (11) Segmen (10) My Blog (9) Beverages/Minuman/juice (8) Cheese Cake (8) Pudding/Jelly (8) Resepi kuih muih (8) Masakan Pasta (7) Bubur / Desserts (6) Cooking & Baking Tips (6) Masakan Acar/Kerabu (6) Masakan Daging (6) Masakan Seafood (6) Puff Pastry Resepi (6) Coklat Resepi (5) Cupcake Resepi (5) D.I.Y & Kraft (5) Greetings (5) Holy Journey (5) Homemade Recipes (5) Jalan-Jalan Cari Makan (5) Masakan Menu Kampung (5) Masakan Sup (5) TIPS KESIHATAN (5) Cerita Merdeka (4) Hari Raya (4) Informasi (4) Muffins (4) Resepi Kuih Bingka (4) Tauhu/Tofu Resepi (4) The Ads (4) Agar-agar Resepi (3) Aiskrim Resepi (3) Apam Resepi (3) Apple Resepi (3) Cucur (3) Jom Kenal (3) Kerepek/Snack (3) Mee (3) Salad Resepi (3) Tart Resepi (3) Masakan Laksa (2) Pau Resepi (2) Pie Recipes (2) Roti/Bread (2) Sambal Resepi (2) Souffle recipes (2) TIRAMISU RECIPES (2) granola/muesli bars (2) nuffnang (2) Blondies Resepi (1) Burger (1) Grilled Foods Recipes (1) Istilah masakan (1) Masakan India (1) Masakan Nasi (1) Masakan Telur (1) Media (1) Meringue Kisses Recipes (1) Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd (1) Minyak Herba Asmak (1) Pancake (1) Pavlova Recipes (1) Salad Dressing Resepi (1) Tahukah anda (1) Torte Cake Resepi (1) Tuiles Resepi (cookies) (1) food review (1) google adsense (1) minyak asmak (1) penawar asma (1) penawar asma pada bayi (1) sardine (1)

Blog Wani Sukarno Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign