16 February 2016

ELAK MINUM SODA

ASSALAMUALAIKUM...


Sesiapa yang suka minum soda.. Boleh baca ni tengok effect kat tubuh.. Apa kesannya.. Wani zaman remaja budak sekolah la konon, dulu pun suka jugak minum soda ni, sekarang no-no-no, kalau nak minum terus. tapi kalau ada yang letak dalam bahan nak buat kuih tu dikira macam mana ya, boleh maafkan tak hii.. Jenis kuih apam kan ada letak minuman soda ni...zaman makin moden ,revolusi makanan pun dah macam-macam.. 

kita yang boleh berfikir ni gunakan lah akal sebaik mungkin terutamanya bila sentuh bab pemakanan.. cubalah elak sejauh mungkin ..ada ke? 



Komen
1 Komen

1 comment:

anajingga said...

haah kan apam selalu kena letak soda ni, good info wani :)

MY BELOVED FOLLOWERS,, THANKS

Google+ Followers

Blog Wani Sukarno Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign