02 February 2016

PENAFIAN MENGENAI SUHU SEJUK OLEH METMALAYSIA

ASSALAMUALAIKUM...


Dah kecoh semalam berita bagi tahu yang bulan Februari ni, kat kelantan ni bakal nak fefeeling london gitu kan. Wani dah ternampak ada beberapa blogger yang post pasal keratan berita tu, suhu sejuk bakal melanda, seingat wani tahun lepas rasa la jugak sejuk tu tapi kalau kat hulu Kelantan tu lagi sejuk suhu.. Semalam dah masuk bulan 2, cuaca panas ada la, mendung tu ada, tapi ingat nak hujan rupanya panas sampai ke petang. 

Jabatan Meteorologi Malaysia semalam telah mengeluarkan kenyataan untuk menafikan berita yang dihebohkan tu, kalau keajaiban tu nak datang dari Allah nak buat macam mana kan, fefeeling musim bunga la jugak hii.. Nak berasa macam musim sejuk pun negara kita ni dah berada garisan khatulistiwa. Tetiba teringat pelajaran geografi hii.. 


Komen
1 Komen

1 comment:

anajingga said...

haha tapi tahun lepas kalau tak salah kak ana memang sejuk kan di kelantan beberapa tempat, apapun segalaNya kuasa Allah swt kan wani .

MY BELOVED FOLLOWERS,, THANKS

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Ceritaku (219) Cake Recipes (50) Giveaway (26) Chiffon Cake (24) Contest (23) Masakan Ikan (22) Cooking & Baking & Kitchen Tips (21) NOXXA PRESSURE COOKER (21) Sudut Agama (19) advertorial (19) Biskut Resepi (18) Masakan Ayam (16) Masakan Cina (13) Masakan Sayur (13) Baking Tips (11) Brownies Resepi (10) Segmen (10) Beverages/Minuman/juice (8) Cheese Cake (8) Pudding/Jelly (8) Resepi kuih muih (8) Masakan Pasta (7) Bubur / Desserts (6) Cooking & Baking Tips (6) Masakan Acar/Kerabu (6) Masakan Daging (6) Puff Pastry Resepi (6) Coklat Resepi (5) Cupcake Resepi (5) D.I.Y & Kraft (5) Holy Journey (5) Homemade Recipes (5) Jalan-Jalan Cari Makan (5) Masakan Menu Kampung (5) Masakan Seafood (5) Masakan Sup (5) My Blog (5) TIPS KESIHATAN (5) Cerita Merdeka (4) Hari Raya (4) Resepi Kuih Bingka (4) Tauhu/Tofu Resepi (4) The Ads (4) Agar-agar Resepi (3) Aiskrim Resepi (3) Apam Resepi (3) Apple Resepi (3) Cucur (3) Greetings (3) Jom Kenal (3) Kerepek/Snack (3) Muffins (3) Tart Resepi (3) Masakan Laksa (2) Mee (2) Pau Resepi (2) Pie Recipes (2) Roti/Bread (2) Salad Resepi (2) Sambal Resepi (2) Souffle recipes (2) TIRAMISU RECIPES (2) granola/muesli bars (2) nuffnang (2) Blondies Resepi (1) Burger (1) Grilled Foods Recipes (1) Informasi (1) Istilah masakan (1) Masakan India (1) Masakan Nasi (1) Masakan Telur (1) Media (1) Meringue Kisses Recipes (1) Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd (1) Minyak Herba Asmak (1) Pancake (1) Pavlova Recipes (1) Salad Dressing Resepi (1) Tahukah anda (1) Torte Cake Resepi (1) Tuiles Resepi (cookies) (1) food review (1) google adsense (1) minyak asmak (1) penawar asma (1) penawar asma pada bayi (1) sardine (1)

Blog Wani Sukarno Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign