02 February 2016

PENAFIAN MENGENAI SUHU SEJUK OLEH METMALAYSIA

ASSALAMUALAIKUM...


Dah kecoh semalam berita bagi tahu yang bulan Februari ni, kat kelantan ni bakal nak fefeeling london gitu kan. Wani dah ternampak ada beberapa blogger yang post pasal keratan berita tu, suhu sejuk bakal melanda, seingat wani tahun lepas rasa la jugak sejuk tu tapi kalau kat hulu Kelantan tu lagi sejuk suhu.. Semalam dah masuk bulan 2, cuaca panas ada la, mendung tu ada, tapi ingat nak hujan rupanya panas sampai ke petang. 

Jabatan Meteorologi Malaysia semalam telah mengeluarkan kenyataan untuk menafikan berita yang dihebohkan tu, kalau keajaiban tu nak datang dari Allah nak buat macam mana kan, fefeeling musim bunga la jugak hii.. Nak berasa macam musim sejuk pun negara kita ni dah berada garisan khatulistiwa. Tetiba teringat pelajaran geografi hii.. 


Komen
1 Komen

1 comment:

anajingga said...

haha tapi tahun lepas kalau tak salah kak ana memang sejuk kan di kelantan beberapa tempat, apapun segalaNya kuasa Allah swt kan wani .

MY BELOVED FOLLOWERS,, THANKS

Google+ Followers

Blog Wani Sukarno Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign