02 January 2016

SESI PERSEKOLAHAN DI KELANTAN BERMULA 8 PAGI

ASSALAMUALAIKUM...


alhamdulillah... sesi persekolahan untuk tahun 2016 akan bermula esok..bagi kawasan pantai timur.. negeri lain wani tak tahu..samada bermula pukul 8 atau tidak.. ... jangan buat tak ingat pulak hii..lama sangat kan cuti sekolah.. biasanya, anak - anak ni dah excited nak pakai baju baru ,seluar baru, beg sekolah baru.. dan tak sabar nak kembali ke sekolah... tapi ada jugak yang kemurungan sebab cuti sekolah dah habis .. tak boleh cuti lama-lama dik... kena belajar jugak...

subuh sekarang dah makin lewat , masuk waktu subuh dalam pukul 6 lebih, tapi mula-mula macam tak percaya jugak kan.. sebab ada orang hantar dalam wassap, tapi bila nampak ada kat facebook.. emm syukurlah.. tak adalah nak sembahyang pun cepat-cepat..ibu bapa tak kalut, cikgu pun tak kalut, jangan kita semuanya nak cepat,, sebab alasan nak ke sekolah.. sembahyang pun tak  sempurna pun tak boleh jugak.. tapi lamanya sampai 1 julai, barulah waktu persekolahan berbalik kepada 7:30 pagi...

SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH
Komen
0 Komen

No comments:

MY BELOVED FOLLOWERS,, THANKS

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Ceritaku (218) Cake Recipes (50) Giveaway (26) Chiffon Cake (24) Contest (23) Masakan Ikan (22) Cooking & Baking & Kitchen Tips (21) NOXXA PRESSURE COOKER (21) Sudut Agama (19) advertorial (19) Biskut Resepi (18) Masakan Ayam (16) Masakan Cina (13) Masakan Sayur (13) Baking Tips (11) Brownies Resepi (10) Segmen (10) Beverages/Minuman/juice (8) Cheese Cake (8) Pudding/Jelly (8) Resepi kuih muih (8) Masakan Pasta (7) Bubur / Desserts (6) Cooking & Baking Tips (6) Masakan Acar/Kerabu (6) Masakan Daging (6) Puff Pastry Resepi (6) Coklat Resepi (5) Cupcake Resepi (5) D.I.Y & Kraft (5) Holy Journey (5) Homemade Recipes (5) Jalan-Jalan Cari Makan (5) Masakan Menu Kampung (5) Masakan Seafood (5) Masakan Sup (5) My Blog (5) TIPS KESIHATAN (5) Cerita Merdeka (4) Hari Raya (4) Resepi Kuih Bingka (4) Tauhu/Tofu Resepi (4) The Ads (4) Agar-agar Resepi (3) Aiskrim Resepi (3) Apam Resepi (3) Apple Resepi (3) Cucur (3) Greetings (3) Jom Kenal (3) Kerepek/Snack (3) Muffins (3) Tart Resepi (3) Masakan Laksa (2) Mee (2) Pau Resepi (2) Pie Recipes (2) Roti/Bread (2) Salad Resepi (2) Sambal Resepi (2) Souffle recipes (2) TIRAMISU RECIPES (2) granola/muesli bars (2) nuffnang (2) Blondies Resepi (1) Burger (1) Grilled Foods Recipes (1) Informasi (1) Istilah masakan (1) Masakan India (1) Masakan Nasi (1) Masakan Telur (1) Media (1) Meringue Kisses Recipes (1) Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd (1) Minyak Herba Asmak (1) Pancake (1) Pavlova Recipes (1) Salad Dressing Resepi (1) Tahukah anda (1) Torte Cake Resepi (1) Tuiles Resepi (cookies) (1) food review (1) google adsense (1) minyak asmak (1) penawar asma (1) penawar asma pada bayi (1) sardine (1)

Blog Wani Sukarno Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign