02 January 2016

SESI PERSEKOLAHAN DI KELANTAN BERMULA 8 PAGI

ASSALAMUALAIKUM...


alhamdulillah... sesi persekolahan untuk tahun 2016 akan bermula esok..bagi kawasan pantai timur.. negeri lain wani tak tahu..samada bermula pukul 8 atau tidak.. ... jangan buat tak ingat pulak hii..lama sangat kan cuti sekolah.. biasanya, anak - anak ni dah excited nak pakai baju baru ,seluar baru, beg sekolah baru.. dan tak sabar nak kembali ke sekolah... tapi ada jugak yang kemurungan sebab cuti sekolah dah habis .. tak boleh cuti lama-lama dik... kena belajar jugak...

subuh sekarang dah makin lewat , masuk waktu subuh dalam pukul 6 lebih, tapi mula-mula macam tak percaya jugak kan.. sebab ada orang hantar dalam wassap, tapi bila nampak ada kat facebook.. emm syukurlah.. tak adalah nak sembahyang pun cepat-cepat..ibu bapa tak kalut, cikgu pun tak kalut, jangan kita semuanya nak cepat,, sebab alasan nak ke sekolah.. sembahyang pun tak  sempurna pun tak boleh jugak.. tapi lamanya sampai 1 julai, barulah waktu persekolahan berbalik kepada 7:30 pagi...

SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH
Komen
0 Komen

No comments:

MY BELOVED FOLLOWERS,, THANKS

Google+ Followers

Blog Wani Sukarno Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign