03 January 2016

HARI PERTAMA PERSEKOLAHAN 2016..nampak tak siapa tu .. ..

ASSALAMUALAIKUM....


Hari ni sudah bermula hari persekolahan bagi Kedah, Terengganu, Kelantan dan Johor.. Macam - macam gelagat tengok adik - adik baru masuk darjah satu ni.. Nak tergelak rasa.hii 

Gambar ni lokasi dekat Sekolah Kebangsaan Kubang Kerian 3 di Kelantan. Saja ni nak ambil hati budak - budak kan nak suruh duduk diam.. Yang pakai costume tu mesti cikgu .. Jauh nya mendarat sampai kat sekolah.. Sumber di Sukan Star tv... Macam - macam idea cikgu ni ... Entah budak - budak kenal ke dengan watak star wars ni ..





Komen
0 Komen

No comments:

MY BELOVED FOLLOWERS,, THANKS

Google+ Followers

Blog Wani Sukarno Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign