Lazada Malaysia

21 November 2015

20 CRAZY EXPERIMENTS with COKE !! .. tak boleh nak diiktiraf sebagai minuman

ASSALAMUALAIKUM.....




siapa- siapa yang suka minum air coke ni.. bagi wani tak layak diiktiraf  untuk diminum.. dalam video ni macam-macam air coke ni boleh digunakan.. sebagai untuk bahan peluntur,, bahan letuapan pun boleh.. nak buat caramel pun boleh nak katanya banyak gula.. untuk diminum biasa la tu.. nampak sangat agen pengakis air coke ni.. tapi iklan kat tv no 1..macam2 style jenis iklan kan..  benda nya bukan boleh manfaat pun.. kalau masa nak raya lagi la .. macam brand dia pulak yang pengaruh kuat kan ..

dah macam confused apa sebenarnya air coke ni.. sebab macam2 boleh buat..


Komen
0 Komen

No comments:

MY BELOVED FOLLOWERS,, THANKS

Google+ Followers

Labels

Ceritaku (240) Cake Recipes (51) Giveaway (41) advertorial (35) NOXXA PRESSURE COOKER (26) Contest (25) Sudut Agama (25) Chiffon Cake (24) Masakan Ikan (22) Cooking & Baking & Kitchen Tips (21) Biskut Resepi (18) Masakan Ayam (16) Masakan Cina (15) Masakan Sayur (13) My Blog (13) Baking Tips (11) Brownies Resepi (11) Segmen (11) Beverages/Minuman/juice (8) Cheese Cake (8) Pudding/Jelly (8) Resepi kuih muih (8) Cooking & Baking Tips (7) Masakan Pasta (7) Masakan Seafood (7) Bubur / Desserts (6) Masakan Acar/Kerabu (6) Masakan Daging (6) Puff Pastry Resepi (6) Coklat Resepi (5) Cupcake Resepi (5) D.I.Y & Kraft (5) Greetings (5) Holy Journey (5) Homemade Recipes (5) Jalan-Jalan Cari Makan (5) Masakan Menu Kampung (5) Masakan Sup (5) TIPS KESIHATAN (5) Agar-agar Resepi (4) Cerita Merdeka (4) Hari Raya (4) Informasi (4) Muffins (4) Resepi Kuih Bingka (4) Tauhu/Tofu Resepi (4) The Ads (4) Aiskrim Resepi (3) Apam Resepi (3) Apple Resepi (3) Cucur (3) Jom Kenal (3) Kerepek/Snack (3) Mee (3) Salad Resepi (3) Sambal Resepi (3) Tart Resepi (3) Masakan Laksa (2) Pau Resepi (2) Pie Recipes (2) Roti/Bread (2) Souffle recipes (2) TIRAMISU RECIPES (2) granola/muesli bars (2) nuffnang (2) Blondies Resepi (1) Burger (1) Grilled Foods Recipes (1) Istilah masakan (1) Masakan India (1) Masakan Nasi (1) Masakan Telur (1) Media (1) Meringue Kisses Recipes (1) Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd (1) Minyak Herba Asmak (1) Pancake (1) Pavlova Recipes (1) Salad Dressing Resepi (1) Tahukah anda (1) Torte Cake Resepi (1) Tuiles Resepi (cookies) (1) food review (1) google adsense (1) minyak asmak (1) penawar asma (1) penawar asma pada bayi (1) sardine (1)

Blog Wani Sukarno Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign