21 November 2015

20 CRAZY EXPERIMENTS with COKE !! .. tak boleh nak diiktiraf sebagai minuman

ASSALAMUALAIKUM.....




siapa- siapa yang suka minum air coke ni.. bagi wani tak layak diiktiraf  untuk diminum.. dalam video ni macam-macam air coke ni boleh digunakan.. sebagai untuk bahan peluntur,, bahan letuapan pun boleh.. nak buat caramel pun boleh nak katanya banyak gula.. untuk diminum biasa la tu.. nampak sangat agen pengakis air coke ni.. tapi iklan kat tv no 1..macam2 style jenis iklan kan..  benda nya bukan boleh manfaat pun.. kalau masa nak raya lagi la .. macam brand dia pulak yang pengaruh kuat kan ..

dah macam confused apa sebenarnya air coke ni.. sebab macam2 boleh buat..


Komen
0 Komen

No comments:

MY BELOVED FOLLOWERS,, THANKS

Google+ Followers

Blog Wani Sukarno Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign