Total Pageviews

MY BELOVED FOLLOWERS,, THANKS

Saturday, September 15, 2012

HOW TO KNOW IF AN EGG IS FRESH ?

ASSALAMUALAIKUM........


SELAMAT MENYAMBUT HARI MALAYSIA buat semua.. senyap je hari ni semua sibuk dengan aktiviti masing-masing la agaknya...sebelum wani terlupa, untuk cabaran cupcake yang telah dianjurkan oleh celcom masih ada beberapa hari lagi sebelum tarikh tutup.. masih sempat lagi untuk menghantar gambar sebanyak mungkin berdasarkan atas kreativiti anda masing-masing.. klik SINI untuk syarat yang lebih lanjut .. senang je.. oklah.. wani sebenarnya ternampak nak share satu tip pasal telur .. wani pun tak pernah tahu atau tak pernah buat tapi tak tahulah takut-takut ada orang lain yang buat.. cuma tahu telur mesti SEGAR tapi tak tahu istilah segar tu macam mana..semalam ex masterchef malaysia contestant iaitu Brian, berkongsi satu tip macam mana nak tahu kalau telur tu segar atau tak.. rasa-rasanya gambar kat bawah boleh menjelaskan segalanya semua orang faham kan.. wani pun tak pernah nak berexperiment macam ni..hihi  hopefully this is useful tip..



4 comments: