Total Pageviews

MY BELOVED FOLLOWERS,, THANKS

Sunday, March 18, 2012

DAGING ROS MERAH

ASSALAMUALAIKUM...............


selamat pagi ... wani teruskan kepada resepi daging ros merah yang dah lama buat .... resepi ni macam anak beranak daging masak merah ala thai yang wani ada buat dulu... tapi yang versi ni daging direbus separuh masak,  dihiris nipis lepas tu dibakar dalam 20 minit ... ..gravy tu buat je lepas tu curah atas daging tadi... itu yang banyak bawang kat atas menutupi daging tu hihi ..wani guna bawang besar holland .. apapun ..sedap resepi ni ...wani buat ada kuah sikit .. ambil dari dapur kak wan ...terima kasih kak wan... wani bagi link je la ya .. tak boleh nak copy paste kat sini pulak ...RESEPI CITARASAWAN@ DAGING ROS MERAH 



1 comment: