01 August 2011

SELAMAT MENUNAIKAN IBADAH PUASA 1432 HIJRAH

ASSALAMUALAIKUM......................

 Alhamdulillah, hari ni dah bermulanya ramadan pertama buat umat islam seluruh dunia. diharap wani tidak terlewat nak mengucapkan selamat menunaikan ibadah puasa kepada seluruh umat islam kat atas dunia ni .. lebih -lebih lagi buat pengunjung- pengunjung maya ke " DARI DUNIA DAPURKU" ..selamat berpuasa wani ucapkan ya ..semoga segala  ibadah kita sepanjang  bulan ramadan yang penuh barakah ini, bulan yang penuh dengan penyucian jiwa ini dapat diterima oleh Allah disamping kita meningkatkan lagi ketakwaan dan keimanan kita terhadap Allah... ..insyaAllah ...sama-samalah kita ambil banyak kelebihan di bulan yang mulia ini...

semalam pun belum start puasa lagi dah bunyi dah mercun sana sini...ibu cakap 2 malam lepas entah budak mana yang main mercun sampai lontaran tu ke halaman rumah wani.. haaa kan dah terpekik motosikal tu siren motor keluar pukul 12:30 malam.... ..pagi tadi pun wani bersahur dengan makan kuey teow goreng ..request dari abah ...serve hot ..  tapi nasib baik cukup semua perencah ya kalau tak memang tak lalu makan hehe... oklah maybe wani kurang sikit berblog sepanjang bulan ramadan ni ya ,,, faham2 lah ya .. insyaAllah .. if i have leisure time to upload picture and nak story sikit ,, i will update here la .. tengok situation...

before nak tutup ,,, SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA 1432 HIJRAH ..............ASSALAMUALAIKUM.....
Komen
0 Komen

No comments:

MY BELOVED FOLLOWERS,, THANKS

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Ceritaku (218) Cake Recipes (50) Giveaway (26) Chiffon Cake (24) Contest (23) Masakan Ikan (22) Cooking & Baking & Kitchen Tips (21) NOXXA PRESSURE COOKER (21) Sudut Agama (19) advertorial (19) Biskut Resepi (18) Masakan Ayam (16) Masakan Cina (13) Masakan Sayur (13) Baking Tips (11) Brownies Resepi (10) Segmen (10) Beverages/Minuman/juice (8) Cheese Cake (8) Pudding/Jelly (8) Resepi kuih muih (8) Masakan Pasta (7) Bubur / Desserts (6) Cooking & Baking Tips (6) Masakan Acar/Kerabu (6) Masakan Daging (6) Puff Pastry Resepi (6) Coklat Resepi (5) Cupcake Resepi (5) D.I.Y & Kraft (5) Holy Journey (5) Homemade Recipes (5) Jalan-Jalan Cari Makan (5) Masakan Menu Kampung (5) Masakan Seafood (5) Masakan Sup (5) My Blog (5) TIPS KESIHATAN (5) Cerita Merdeka (4) Hari Raya (4) Resepi Kuih Bingka (4) Tauhu/Tofu Resepi (4) The Ads (4) Agar-agar Resepi (3) Aiskrim Resepi (3) Apam Resepi (3) Apple Resepi (3) Cucur (3) Greetings (3) Jom Kenal (3) Kerepek/Snack (3) Muffins (3) Tart Resepi (3) Masakan Laksa (2) Mee (2) Pau Resepi (2) Pie Recipes (2) Roti/Bread (2) Salad Resepi (2) Sambal Resepi (2) Souffle recipes (2) TIRAMISU RECIPES (2) granola/muesli bars (2) nuffnang (2) Blondies Resepi (1) Burger (1) Grilled Foods Recipes (1) Informasi (1) Istilah masakan (1) Masakan India (1) Masakan Nasi (1) Masakan Telur (1) Media (1) Meringue Kisses Recipes (1) Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd (1) Minyak Herba Asmak (1) Pancake (1) Pavlova Recipes (1) Salad Dressing Resepi (1) Tahukah anda (1) Torte Cake Resepi (1) Tuiles Resepi (cookies) (1) food review (1) google adsense (1) minyak asmak (1) penawar asma (1) penawar asma pada bayi (1) sardine (1)

Blog Wani Sukarno Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign